Toimitusehdot - Clean Import Oy

Toimitusehdot

Näitä ehtoja sovelletaan, ellei ole sovittu toisin asiakkaan ja myyjän välillä. Ehdot ovat voimassa toistaiseksi. Kaikki ilmoitetut hinnat ja lisämaksut ovat arvonlisäverottomia. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Rekisteröitymisesi vahvistaminen

Pyrimme luomaan asiakastilin mahdollisimman nopeasti, jonka jälkeen mm. tuotteiden tilaaminen on mahdollista.
Yleensä asiakastili on valmis n. 1-3 arkipäivässä. Kun asiakastili on valmis saat vahvistusviestin sähköpostiisi, jonka jälkeen
voit tehdä hankintoja verkkokauppamme kautta.

Lisää käyttäjätunnuksia?

Jos haluat yrityksellesi lisää käyttäjätunnuksia, ota yhteyttä Clean Importin asiakaspalveluun!
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma-pe, klo 8.00 – 16.00. Puhelin 09-8494910 / Sähköposti: cleanimport@cleanimport.fi.

Hinnat

Hinnat ovat verottomia alv0% hintoja, joihin lisäämme kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Pienlaskutuslisä

Alle 30 eur.alv0% tilauksiin laskemme pienlaskutuslisän (summa näkyy tilauksessa).

Toimitusehdot pääkaupunkiseudulle

Yli 100 eur.alv0% tilaukset toimitamme veloituksetta. Alle 100 eur.alv0% tilauksiin laskemme toimituslisän (summa näkyy tilauksessa).

Toimitusehdot muualle Suomeen (ei pääkaupunkiseutu)

Yli 700 eur.alv0% tilaukset toimitamme veloituksetta Clean Importin käyttämällä kuljetusyhtiöllä (ei koske erikoisalueita).
Alle 700 € toimituksiin tulee toimituslisä. Pikatoimituksia voidaan toimittaa vain pääkaupunkiseudulla. Tuotteet voi tilata myös asiakkaan
omalla rahdinkuljettajan rahtisopimuksella. Tällöin tilaamme rahdinkuljettajan noutamaan toimituksen, noudosta voi tulla lisäkustannuksia.

Noutotilaukset

Noutotilaukset on noudettavissa veloituksetta.

Omistusoikeus tavaraan siirtyy ostajalle, kun lasku on kokonaisuudessaan maksettu
Tämä saatava on sitovasti siirretty OP Yrityspankki Oyj:lle (OP). Lasku voidaan pätevästi maksaa vain OPlle, tili OP IBAN FI09 5000 0120 0022 57 BIC OKOYFIHH. Siirto on peruutettavissa vain OPn suostumuksella. Tähän saatavaan kohdistuvista huomautuksista on välittömästi ilmoitettava OPlle, puhelinnumero 010 252 5850, laskusaatavat@op.fi. (Laskukopion saa vain Clean Importista.)

Tavaran palautukset ja reklamaatiot

Vastaanottaja on velvollinen tarkastamaan toimituksen sisällön ja kunnon kun lähetys on vastaanotettu. Mahdolliset puutteet ja rikkoontumiset on merkittävä rahtikirjaan vastaanottokuittauksen yhteydessä.

Ilmoitus mahdollisesta toimitusvirheestä on tehtävä asiakaspalveluumme viimeistään 5 arkipäivän kuluessa. Valmistusvirheistä ilmoittaminen voidaan hyväksyä myöhemminkin, mikäli tavarassa on sellainen valmistusvirhe, joka ei ollut heti todettavissa tai jos tuote on ollut muuten takuun alainen. Palautettavat tuotteet ja niiden pakkaukset täytyy olla myyntikunnossa. Jos asiakkaalle on erikseen valmistajalta tilatuilla
tuotteita, niillä ei ole palautusoikeutta. Palautuksista on ensin oltava yhteydessä oman henkilökohtaisen myyjän tai asiakaspalvelun kanssa. Ehjien tuotteiden palautusten rahtikulut menevät asiakkaalle. Ennen palautusta tai reklamaatiota ota selvää omasta asiakas- ja tilausnumerosta, tuotteen nimestä, tuotenumerosta ja toimitetun määrästä.

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma-pe, klo 8.00 – 16.00.
Puhelin 09-8494910 / Sähköposti: cleanimport@cleanimport.fi.